1. Velkommen til iExcelbooks.no! Det ser ut som du browser iExcelbooks.no som gjest. Visste du at om du oppretter en konto/medlemskap, får du tilgang til flere forskjellige privilegier, og i tillegg har du mulighet til å delta i diskusjoner på forum. Du vil også få tilgang til alle verktøy og kunnskap som iExcelbooks tilbyr.
    Fjern notisen

sms som pdf

En tråd i 'iExcel Lønningsbok Premium' startet av dandan, 2 Feb 2018.

1. dandan

dandan Member

Hei!

Hvordan kan jeg få utskrift av sms som pdf?
    For lønnslippene trykker jeg på office-knappen og velger "Lagre som" og så velger jeg PDF.
    Dersom jeg gjør dette for sms, blir det med alt som er i dette regnearket.

2. Sigurd

Sigurd Active Member Staff Member

Hei,

Takk for spørsmålet. Arket SMS (Sammenstillingsskjema) har ved en inkurie ikke blitt satt opp med utskriftsformat.

Du kan sette opp dette selv ved å markere det hvite området fra C12 - I64 og deretter gå til menyen Sideoppsett --> Utskriftsområde og klikke på "Angi utskriftsområde". Det utskriftsområdet du definerer med denne funksjonen lagres slik at du hver gang får skrevet ut det området du ønsker.

Takket være at vi nå ble gjort oppmerksom på dette, vil vi nå sette opp utskriftsområde i iExcel Lønningsbok Premium 2018 som har hatt det samme oppsettet for dette arket. Forbedringen gjør at de som starter opp på ny klient med versjon 2018.2 eller høyere, kan skrive ut SMS uten selv å måtte angi utskriftsområde.

Mvh. Sigurd

3. Sigurd

Sigurd Active Member Staff Member

Oppdatering: iExcel Lønningsbok Premium er lagt ut i versjon 2018.2 nå i dag 6. februar 2018 kl. 16:00.

iExcel Premium-medlemmer som skal starte å bokføre lønn for ny klient, anbefales å laste ned nyeste versjon først for å sikre en mest mulig feilfri versjon. For øvrig er dette et godt generelt råd som kan være lurt å følge for alle iExcel programmer.

Mvh. Sigurd

Del denne siden