1. Velkommen til iExcelbooks.no! Det ser ut som du browser iExcelbooks.no som gjest. Visste du at om du oppretter en konto/medlemskap, får du tilgang til flere forskjellige privilegier, og i tillegg har du mulighet til å delta i diskusjoner på forum. Du vil også få tilgang til alle verktøy og kunnskap som iExcelbooks tilbyr.
    Fjern notisen

Slette rad

En tråd i 'iExcel Hjelpere' startet av jan_foss, 27 Apr 2013.

1. jan_foss

jan_foss Member

Hei!

Jeg har registrert 10 rader, og må bare slette rad # 2. Hvis jeg gjør det, skjer noe galt (se rad bybuss Stavanger 180,00 kr på bildet, som må slettes)
    Hvordan slettes rad i iExcel?

På forhånd takk
    [​IMG][/URL][/IMG]

2. Sigurd

Sigurd Active Member Staff Member

Hei. Beklager sent svar på dette. Det har vært en periode hvor jeg ikke fikk varsling om nye foruminnlegg.

Svar på ditt spørsmål:
    Det skal ikke slettes rader i Regnskapsbok Premium, fordi dette ødelegger rapportene (og det er ingen enkel jobb å rette opp ødelagte rapporter - selv om det er mulig).

Du kan imidelertid slette Beløpet i rad # 2 slik at den ikke får innvirkning på regnskapet. Du kan altså slette celleinnhold, men ikke hele rader. Det beste i ditt tilfelle er muligens å slette alle innlagte data (i.e. celleinnhold) i Rad # 2 i kolonnene D til og med O.

Mvh. iExcel AS v/Sigurd Renander

Del denne siden