1. Velkommen til iExcelbooks.no! Det ser ut som du browser iExcelbooks.no som gjest. Visste du at om du oppretter en konto/medlemskap, får du tilgang til flere forskjellige privilegier, og i tillegg har du mulighet til å delta i diskusjoner på forum. Du vil også få tilgang til alle verktøy og kunnskap som iExcelbooks tilbyr.
    Fjern notisen

Sette inn flere rader i regnearket "Produkter"

En tråd i 'iExcel Fakturabok Premium' startet av dandan, 6 Mar 2014.

1. dandan

dandan Member

I brukermanualen står det at det er mulig å sette inn rader i tabellen. Hvordan gjøres dette? Dersom jeg høyreklikker på en rad er ikke "sett inn" aktiv i rullegardinet.

2. Sigurd

Sigurd Active Member Staff Member

Arket er beskyttet.

Du kan høyreklikke på arkfanen til arket 'Produkter' og velge Opphev arkbeskyttelse.
    Når du er ferdig med endringen kan du slå på igjen arkbeskyttelsen på samme måte som du har slått den av.

3. hanseisp

hanseisp New Member

Jeg ser at man skal oppheve arkbeskyttelse, men hvordan finner man "knappen nedenfor" som det refereres til?

4. Sigurd

Sigurd Active Member Staff Member

Hi.

Jeg vet ikke hvor det står om en knapp for å utvide antall kunder i F-Registerfilen. Det krever trolig endringer også i fakturafilen for å få nye kunder som ligger utenfor forhåndsdefinert intervall med dit.

Mvh. iExcel Support

5. hanseisp

hanseisp New Member

12'w
    ååpoxz cvm,.-
    Det er ikke kunder, men varer i F-registeret. Jeg ønsker å ha alle i intervallet opp til ca 400. I arket varer står det" Trykk på knappen nedenfor hvis du ønsker flere rader". Hvor er denne knappen?

Del denne siden