1. Velkommen til iExcelbooks.no! Det ser ut som du browser iExcelbooks.no som gjest. Visste du at om du oppretter en konto/medlemskap, får du tilgang til flere forskjellige privilegier, og i tillegg har du mulighet til å delta i diskusjoner på forum. Du vil også få tilgang til alle verktøy og kunnskap som iExcelbooks tilbyr.
    Fjern notisen

Sett inn Celle

En tråd i 'iExcel Hjelpere' startet av nikolai refsahl, 23 Feb 2014.

1. nikolai refsahl

nikolai refsahl New Member

Jeg har en del innbetalinger fra utlandet, på disse er det bank omostninger. De bør vel føres mot renter og gebyrer? har ført noen slike bilag, og kom nå på at gebyr bør muligens skilles ut.

Er det da mulig å sette inn celle under orginal bilagslinje og føre mot gebyr konto?

2. Sigurd

Sigurd Active Member Staff Member

Hei,

Nei, det er ikke mulig å sette inn rader/celler. Heller ikke å flytte eller å slette rader/celler.

Jeg anbefaler at du lager setter opp et regneark enten på slutten av året eller på den dato du endrer praksis for bokføring. Der kan du sette opp alle betalingene med beløp som gjelder gebyrer, og henvise i bilagsteksten til hva saken gjelder, bilag og dato. Deretter fører du en og en linje, slik at det tydelig fremgår at det er en korreksjon. Du kan også skrive på opprinnelige bilag at bokføringen av gebyrer er korrigert i senere bilag.

Dette gir etter min oppfatning en trygg, enkel og korrekt måte å løse ditt behov for korreksjoner på.

Del denne siden