1. Velkommen til iExcelbooks.no! Det ser ut som du browser iExcelbooks.no som gjest. Visste du at om du oppretter en konto/medlemskap, får du tilgang til flere forskjellige privilegier, og i tillegg har du mulighet til å delta i diskusjoner på forum. Du vil også få tilgang til alle verktøy og kunnskap som iExcelbooks tilbyr.
    Fjern notisen

NY Lønnsmodell for 2010 (og 2009) - ver. 1.6.1

En tråd i 'iExcel Lønningsbok Premium' startet av admin, 13 Jan 2010.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. admin

admin Guest Staff Member

Ny versjon av iExcel Model Lønn er nå tilgjengelig :) .

Demo av lønnsmodellen er også oppdatert til siste versjon.

Den nye versjonen kan brukes på lønnsutbetalinger foretatt i både 2009 og 2010.

Med vennlig hilsen

Sigurd Renander

2. Huzzby

Huzzby New Member

Sv:NY Lønnsmodell for 2010 (og 2009) - ver. 1.6.1

Hei,

det ser både komplisert og enkelt ut. Så lenge jeg holder meg til det enkleste så skal dette gå greit.

Jeg vil gjerne prøve å kjøre lønnslipper på dette til mine ansatte.

Men når jeg har kjørt lønn for si mnd 1. Når mnd 2 kommer så må jeg skrive over det jeg har skrevet forrige mnd på tab`en "A.LØNN"?

Eller hvordan gjør jeg det når jeg skal ta neste mnd? Det er ikke mulig å ha flere mnd liggende inne i systemet? Er tanken å bruke en stor-kolonne pr ansatt pr mnd? Med 36 kolonner blir det 3 ansatte x 12?

Eller er det bare jeg som ikke har satt meg inn i dette godt nok enda? =)

Har akkurat lastet det ned. Skal se på det, men takker for svar =)

3. admin

admin Guest Staff Member

Sv:NY Lønnsmodell for 2010 (og 2009) - ver. 1.6.1

Både komplisert og enkelt er nok en god beskrivelse.

I regnearket 'A.LØNN' skal data legges inn måned for måned utover til høyre. Det skal ikke være behov for å overskrive gamle data. Dette vil ta bort mye av vitsen med systemet.

Systemet er lagt opp på en logisk måte, dvs. du legger inn alle data for Januar i måned nr. 1. Det betyr at alle ansattes lønn skal legges inn i måned 1 før du går over på måned 2.

Du har helt rett i at det er 3 ansatte x 12 som er begrensningen i standard-oppsettet. Det er mulig å utvide antall kolonner ved å kopiere "storkolonner" utover til høyre i regnearket 'A.LØNN'.

Det virker som du har god peiling, og du har alle muligheter til å nyttiggjøre deg av funksjonaliteten i iExcel Model Lønn. Jeg ønsker deg lykke til med dette :)

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden