1. Velkommen til iExcelbooks.no! Det ser ut som du browser iExcelbooks.no som gjest. Visste du at om du oppretter en konto/medlemskap, får du tilgang til flere forskjellige privilegier, og i tillegg har du mulighet til å delta i diskusjoner på forum. Du vil også få tilgang til alle verktøy og kunnskap som iExcelbooks tilbyr.
    Fjern notisen

Når kommer 2012-versjonen

En tråd i 'Idé og konsept' startet av KKS, 14 Nov 2011.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. KKS

KKS Guest

Hei

Jeg er kasserer for en skoleorkester, og har slitt med et uoversiktlig og lukket regnskapsprogram. Jeg har kikket litt på gratisversjonen av iexcel, og det ser midt i blinken ut for meg. Så min plan er å prøve ut iexcel for neste regnskapsår.

Det jeg lurte på var når versjonen for neste regnskapsår kommer, slik at jeg kan får kjøpt den (planlegger å bruke premium-versjonen).

Mvh

Bente Halvorsen

2. admin

admin Guest Staff Member

Sv: Når kommer 2012-versjonen

Hei Bente,

Hyggelig å høre at du har oppdaget at iExcel er midt i blinken for deg. :cheer:

Vår lanseringsplaner for 2012 ser slik ut akkurat nå:

• Før nyttår: Nye websider med Fakturabok 2012 Pro

• Rundt nyttår: Lønningsbok 2012 Pro

• Like over nyttår: Regnskapsbok 2012 Pro

Demo-versjonene vil komme ikke så mange dagene etter Pro-versjonene. Pro vil bli tilgjengelig for de som tegner seg for enten Standard eller Premium medlemskap.

For kunder som i dag bruker et regnskapsprogram eller ekstern regnskapsfører, anbefaler jeg at 2011 blir brukt som opplærings-case. Våre lave priser gjør at dette blir lønnsomt og lurt. De som kjøper Premium Regnskap 2011 til kun kr. 480 + mva får ikke bare et billig kurs, masse kunnskap og forståelse. De får også testet ut arbeidsbøkene med virkelige tall, og med en klar fasit å sjekke resultatene mot. Det er min erfaring er at dette alltid vil den beste måten å forberede seg på overgang til iExcel i 2012 på. Og det er dessuten ganske morsomt å kunne sjekke egne iExcel-tall opp mot tall fra andre systemer (eller tallene fra regnskapsfører).

Lykke til! :)

3. Sv: Når kommer 2012-versjonen

Hei!

Hvordan ligger det an med ny versjon?

4. admin

admin Guest Staff Member

Oppdatering på 2012-versjonene:

Dessverre ligger vi noe etter tidsskjema. Dere som ønsker å ta i bruk iExcel's arbeidsbøker for Regnskap, Lønn og Faktura på år 2012, må derfor smøre dere litt med tålmodighet. Vi står på alt vi kan for å få tingene på plass så fort som mulig, men kan ikke love noe noen eksakt dato.

Ønsker du å bruke iExcel Regnskapsbok på 2011-regnskapet og få innsikt i kombinasjonen Regnskap/Excel/iExcel Regnskapsbok, har du fremdeles muligheten til å tegne Premium medlemskap til kun kr. 480. Det gjøres her på www.iexcel.no.

Versjonene for 2012 kan ikke benyttes på regnskapsåret 2011, og det er derfor behov for å tegne separate medlemskap for 2011 og 2012. Trenger du vår Regnskapsbok for 2011, kan du skaffe deg det allerede i dag.

Med vennlig hilsen

Sigurd Renander

5. hargal

hargal Guest

Hei!

Det virker som et veldig spennende produkt dere har og jeg er høyst interessert i å kjøpe 2012-versjonen:

MEN.............

Året 2012 er godt i gang og jeg må sende faktura i disse dager for allerede utførte oppdrag. 2011-versjonen går ikke an å bruke dette året. Hva er deres plan for 2012? Det er vel høyst på tide å komme med årets versjon. Dere kan vel ikke forvente at profesjonelle aktører kan vente noe særlig lengre med å få sendt avgårde sine fordringer.

6. admin

admin Guest Staff Member

OK, folket har talt!

Derfor har vi nå lansert en mellomløsning for 2012 til våre kunder, for at de skal kunne ivareta fakturering i påvente av at iExcel Fakturabok Pro blir lansert.

Logg inn, og klikk deg inn på iExcel Models, og deretter Last ned iExcel Fakturabok. Straks har du en zip-fil med en makroaktivert Excel-arbeidsbok du kan pakke ut og lagre på en arbeidskatalog. Den kan du bruke til å registrere og skrive ut de fakturaene du trenger. Makroer bør aktives for å kunne bruke de innebyggede navigasjonsknappene.

Lykke til!

Med vennlig hilsen

Sigurd Renander

PS: Legg gjerne inn dine tilbakemeldinger her på forumet.

_________________________________________________________ ___ __ _

iExcel støtter folk i små selskaper og foreninger med verktøy for at de skal klare seg stadig bedre på egen hånd. Vi syr ikke puter under armene på folk for å skape hjelpesløse kunder som er avhengige av oss. Alle våre løsninger er basert på Excel-modeller vi utvikler i samarbeid med våre medlemmer. Medlemmene får utviklet sin egen kompetanse når de kan skape og tilpasse løsningene sine selv. iExcel leverer grunnmodeller som er så åpne, fleksible og fri, at brukerne kan utnytte modellenes fulle potensiale.

7. geitve

geitve New Member

Hei!

Ny bruker her og vurderer nå å kjøpe premium versjon for bokføring i år(2012). For å komme i gang, slik at jeg blir ferdig med 1. termin i tide, må jeg da kjøpe 2011 versjonen? Kan det jeg legger inn her enkelt overføres til 2012 versjonen når denne er klar?

Og et siste spørsmål; Når jeg nå(feb-2012) kjøper siste tilgjengelige premium-versjon som e 2011 versjonen, må jeg betale på nytt for å få 2012, eller er det gratis oppgradering?

å forhånd takk for svar!

8. admin

admin Guest Staff Member

Hei,

Nei, hvis du skal bokføre for 2012 skal du vente. Vi har kommet så langt med vår nye webside nå at vi tror vi får lansert den og medlemskapene for 2012 i løpet av uken som kommer (6. - 12. februar). Da skal vi få åpnet for tegning av medlemskapene for Lønn og Regnskap 2012 med nedlastning av modeller.

Medlemskapene og Excel-modellene for 2012 og 2011 er separate produkter.

Medlemskap må tegnes for hvert år. Det er ingen gratis oppgradering, men heller ingen gjenkjøpsplikt eller automatisk fornyelse av medlemskap.

Med vennlig hilsen

Sigurd Renander

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden