1. Velkommen til iExcelbooks.no! Det ser ut som du browser iExcelbooks.no som gjest. Visste du at om du oppretter en konto/medlemskap, får du tilgang til flere forskjellige privilegier, og i tillegg har du mulighet til å delta i diskusjoner på forum. Du vil også få tilgang til alle verktøy og kunnskap som iExcelbooks tilbyr.
    Fjern notisen

Kvittering på kjøp av iExcel

En tråd i 'iExcel Hjelpere' startet av Aron20, 26 Apr 2011.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Aron20

Aron20 New Member

For ikke lenge siden bestilte jeg iExcel Premium, da jeg hjelper min far som er selvstendig næringsdrivende med regnskapet. (Altså skal han betale for dette og føre fradrag for dette i regnskapet, men jeg la ut for han i første omgang)

Da jeg skulle bestille fikk jeg måtte jeg skrive inn bl. a. "fakturaadresse" og "firmanavn", og da oppga jeg min fars adresse + hans firmanavn.

Men da jeg måtte betale med kreditkort, forstod jeg det slik at jeg måtte skrive inn navnet på eieren til kreditkortet, og på kvitteringsmailen jeg fikk på min mail, står det altså ikke min fars firmanavn. Ergo, kan han kanskje ikke bruke dette som kvittering i sitt regnskap..?

Vil han evt. få en kvittering tilsendt til sin "fakturaadresse", eller går det evt. å få ordnet opp i dette på noe vis..?

2. admin

admin Guest Staff Member

Sv: Kvittering på kjøp av iExcel

Hei,

Dette ordner vi selvsagt.

Min kollega Tonje tar kontakt med deg.

Mvh. Sigurd Renander

3. Sv: Kvittering på kjøp av iExcel

Hei,

Jeg kan maile deg en faktura med riktig adresse og navn til regnskapet. Er du snill å sender meg alle opplysningene til min email adresse tonje@iexcel.no

mvh

Tonje

4. Aron20

Aron20 New Member

Sv: Kvittering på kjøp av iExcel

Tusen takk!!

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden