1. Velkommen til iExcelbooks.no! Det ser ut som du browser iExcelbooks.no som gjest. Visste du at om du oppretter en konto/medlemskap, får du tilgang til flere forskjellige privilegier, og i tillegg har du mulighet til å delta i diskusjoner på forum. Du vil også få tilgang til alle verktøy og kunnskap som iExcelbooks tilbyr.
    Fjern notisen

Kostnadskladd 2015

En tråd i 'Andre fagområder' startet av rudy_zijp, 2 Feb 2016.

1. rudy_zijp

rudy_zijp New Member

Hei,
    I gor lastet jeg ned regnskap til 2016. Men jeg mistet kostnadskladd regnarket. Jeg brukte dette mye, kan jeg bruke regnarket fra i fjor?
    Hilsen,
    Rudy

2. Sigurd

Sigurd Active Member Staff Member

Hei,

Veldig hyggelig å høre at du som bruker iExcel Regnskapsbok Premium også liker å bruke Kostnadskladd-oppsettet vårt. Nå for 2016 har vi jobbet med noen forbedringer og det har gjort at vi er noe forsinket ute med 2016-opplegget. Det som har medlemskapene iExceler 2016 eller iExcel Regnskap Premium 2016 får to filer:
    1. Kostnadskladd - inngående fakturaer fra leverandører
    2. Kostnadskladd - utlegg eier/aksjonær/ansatt
    Vi har for noen få minutter siden lagt ut nr. 1, som gjør at du får bokført inngående fakturaer på en svært effektiv måte hvor du ikke behøver å taste inn mer enn dato, beløp og leverandørnummer. Årets opplegg er mer oversiktlig og enkelt enn tidligere. Tror du kommer til å like det :)

Du finner filen til nedlastning på "Din side" under PREMIUM fanen hvor du deretter klikker på "2016".

Vi satser på å få lagt ut del 2 vedr. utlegg i løpet av morgendagen.

Mvh. iExcel AS v/Sigurd Renander

Del denne siden