1. Velkommen til iExcelbooks.no! Det ser ut som du browser iExcelbooks.no som gjest. Visste du at om du oppretter en konto/medlemskap, får du tilgang til flere forskjellige privilegier, og i tillegg har du mulighet til å delta i diskusjoner på forum. Du vil også få tilgang til alle verktøy og kunnskap som iExcelbooks tilbyr.
    Fjern notisen

Får ikke til og legge til ny lønnskolonne i 2013.

En tråd i 'iExcel Lønningsbok Premium' startet av sjanj_55, 17 Jan 2014.

1. sjanj_55

sjanj_55 New Member

Har hatt brann og siden alt brant ned henger jeg etter på lønnsregistreringen. Har fått i gang ny pc, men plages med at det ikke skjer noe som helst når man trykker "Ny kolonne".

Har hentet programmet ifra dropbox, men alt som skulle vært lagret etter periode 9 er borte. Jeg må altså legge inn periode 10-12 på nytt. Det ligger ikke noen andre versjoner/backuper i dropbox, så det er den rette filen.

Er det en enkel løsning på dette?

2. Sigurd

Sigurd Active Member Staff Member

Hei, dette må vi kunne fikse på en enkel nok måte :) .

Først: Dropbox har automatisk backup, men dette krever at du har vært online og fått sync'et filene mot Dropbox over internett. Det er kanskje det som gjør at du ikke har data etter periode 9. Du kan kanskje sjekke om det finnes noen backup-versjoner der som er nyere?

Når det gjelder din nye PC og manglende respons på å trykke på "Ny kolonne", så lurer jeg på om Makroer har blitt aktivisert ved åpningen av filen? Hvis du er sikker på dette, og at det er selve programmet som svikter,så får vi løse det på en annen måte. Du kan velge om du vil sende meg filen på [ epost: sigurd @ iexcel . no ] eller invitere meg til å dele en undermappe du har på Dropbox hvor originalfilen eller en kopi av denne ligger.

Mvh. Sigurd Renander

Del denne siden